niedziela, 17 stycznia 2010

In her dreams

Na przekór temu co sobie obiecałam zrobiłam znowu wisior ( a miała być kolekcja ślubnych kolczyków).
Dla spokoju swojego sumienia wkleiłam tu także nie pokazywane jeszcze na blogu ślubne kolczyki stworzone z maleńkich ręcznie robionych kwiatuszków wypełnionych skrzącymi się kryształkami Swarovskiego w kolorze crystal AB. Od spodu wiszą duże 22mm briolety (Swarovski również). Zdjęcie cyknięte w zmarzniętym i zamarzniętym ogrodzie.


A wisior to ręcznie robiony medalion ze śpiącą dziewczynką, ozdobiony ażurowym warkoczem z wpiętą w jej włosach czarną cyrkonią. Od dołu wisi czarny kryształ Swarovskiego i pięknie fasetowane oponki spinelu mistycznego. A w srebrny łańcuch wplotłam kuleczki fasetowanych turmalinów.
Medalion został wykonany ze srebra pr. 999 bez użycia szablonów. Otoczyłam go podwójną ramką wykonaną w technice wire wrapping (wciąga mnie to owijanie:). Wszystko zoksydowane, miejscami mocno przecierane i polerowane.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz