poniedziałek, 3 września 2012

Zapowiedź jesieni...

Dzisiaj tylko prace we wstępnej fazie tworzenia. Prace z brązu dla odmiany (Goldie Bronze Waldo Iłowieckiego). Dostałam próbkę tego brązu w lipcu i wstyd się przyznać nie mogłam się za niego zabrać. Chyba potrzebowałam jesiennego nastoju bo złoty odcień tego brązu tak pięknie pasuje do ciepłych, jesiennych barw.. Świetnie się z nim pracuje. Inaczej niż ze srebrem - ma troszkę inną konsystencję, dużą łatwość przywracania go do pożądanego stanu i znacznie dłuższy czas pracy:) Spróbujcie tej glinki jeśli będziecie mieli możliwość!
Ciekawe jak pójdzie wypalanie...
Today I will show you some works in the early stage of creating. These are Bronze works for the change (Goldie Bronze by Waldo Iłowiecki). I got huge sample of it in July, and it is a shame to say that I couldn`t persuade myself to start working with it. I quess I needed  this autumn feeling, because the gold shade of this bronze goes so well with warm colours of fall:) It is such a pleasure to work with this bronze:) Try if you have the chance!
I am so curuious how the firing process will go...


10 komentarzy:

  1. Wow, ten brąz robi ogromne wrażenie. Myślę, że mógłby zostać hitem tej jesieni :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to świetna sprawa zobaczyć pracę na pewnym etapie jej powstawania. Wygląda bardzo interesująco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Zobaczymy jak będzie wyglądał na końcu procesu tworzenia:) Zdarza mi się zrzucić takie rzeczy na podłogę...

      Usuń
  3. super! juz sie nie moge doczekac jak bedza te cuda wygladaly po wypaleniu :)
    od jakiegos czasu korca mnie te rozne glinki i jednoczesnie przeraza mnie sprobowanie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszka - nie ma się co bać trzeba próbować! Niestety do wszystkich glinek poza srebrem potrzeba pieca:(

      Usuń
  4. A srebra nie wypala się w piecu?
    Piękne elementy, zawsze wydawało mi się, że kamyczki wkleja się po wypaleniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Srebro można na kuchence na specjalnej kratce lub palnikiem ale tylko małe rzeczy - większe kawałki muszą być w piecu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ciekawie... Zobaczymy co będzie dalej...

    OdpowiedzUsuń