niedziela, 19 lutego 2012

Wiosenny poranek

Szukałam ostatnio zielonych minerałów w kolorach wiosennego lasu które miały zostać dopełnione błękitem niezapominajek, by spełnić marzenie biżuteryjne pewnej osoby. Choć to nie są te minerały które zostaną użyte w zamówionej pracy to jednak temat na tyle mocno mnie zainspirował, ze wygrzebałam wszystko co miałam w pudełeczkach i dopełniłam to srebrnym (w całości lutowanym) elementem z diopsydem chromowym i syntetyczny turmalinem. Bo w mojej głowie jest już wiosna - zresztą u nas nawet ptaki zaczynają już śpiewać:)))










20 komentarzy:

  1. Absolutnie przepiękny, zachwycający. Dzieło sztuki. "Kolor wiosennego lasu" to piękne określenie. U mnie też ptaki śpiewają, od tygodnia czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaa! Sliczny jest! Piękne kolorki i świetnie zakomponowany!

    OdpowiedzUsuń
  3. Olśniewający i świeży. Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaniemówiłam... Niesamowicie piękny wyrób !

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoja wyobraźnia jest WIELKA!!! Piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku prześliczny, skojarzył mi się z rodem Elfów z Władcy pierścienia; cudowny po prostu...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dość, że wiosenny ogród, to jeszcze jakieś elfy czy inne nimfy w nim zamieszkały!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś niesamowitego...wracam tutaj odkąd powstał ten wisior i napatrzeć się nie mogę...już dawno chciałam coś napisać ale słów w gębie mi brakło:))).Kolory są obłędne a plecenia to już nie mówię. Cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Obłęd w oczach i to w moich ulubionych kolorach ! Jak Ty to robisz, że każda praca jest niesamowita ? ? Ta baza srebrna jest zrobiona w artclay ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki:)
    Nie to nie art clay - to moja walka ze srebrnym drutem, lutem i palnikiem:))) Ciągnie mnie w stronę tradycyjnych technik:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz prawdziwe cudeńka! Niesamowicie podobają mi się Twoje prace! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Amarant.art:) Piękne prace znalazłam u Ciebie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow... rewelacyjny dobór kolorów!! cudeńko!!

    OdpowiedzUsuń