środa, 13 listopada 2013

Caramel

Bardzo niedługo zostanę po raz drugi mamą dlatego tak mało ostatnio tworzę. Jednak od czasu do czasu muszę zasiąść do pracy bo po prostu tęsknię za srebrem:)
Jakiś już czas temu powstał taki oto naszyjnik do którego dorobiłam kolczyki. 

Soon I will be  mum for the second time and that is the reason  why I hardly create recently. But from time to time I just need to sit and work - simply because I miss silver:)
Some time ago I made this silver necklace and recently I managed to finish matching earrings.






9 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Cieszę się, że zatęskniłaś do srebra, bo mogę znowu podziwiać Twoje prace :)
    Co to za kamienie przy naszyjniku? A może cyrkonie? Mój monitor jakoś słabo radzi sobie z kolorami, więc nawet nie jestem pewna czy to bordo czy ciemny pomarańcz :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki:) W wisiorze są miodowe cyrkonie i bursztynowy turmalin a w łańcuszek wplotłam onyksy i turmaliny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet! Gratuluję nowego potomka i życzę szczęśliwego finału!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny wisior! Zakochałam się w nim...

    Gratuluję i zdrówka życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Congratulations!

    also, gorgeous jewellery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje!!!! Dużo zdrówka i odpoczywaj póki możesz:) zwłaszcza psychicznie:) A komplet jak zwykle rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje!! komplet piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) przepiękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń