wtorek, 2 sierpnia 2011

Salsa

Komplet powstał dla Pani, która ma rude włosy i kocha salsę - tak opisał mi swą ukochaną Pan, który zamówił ten komplecik:) Spodobały mu się dawno wykonane kolczyki o nazwie "Salsa" z pięknym czarnym spinelem i pomarańczowym karneolem. I tak oto powstała delikatniejsza wersja "mojego" cygańskiego naszyjnika, bransoletka na wzór przedostatniej z ażurowymi różami i pierścionek. Będzie Pani miała w czym wybierać:)
A tak w ogóle to te karneole wyglądają tak apetycznie  - nie wiem czemu, ale cieszą moje oczy i nasuwają skojarzenia z dojrzałymi pomarańczami:)))





11 komentarzy:

  1. Kobieto... jakie to piękne wszystko! I smakowite! Mogłabym nosić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne są Twoje prace :)
    Przejrzałam prawie cały blog, oderwać się nie mogłam :). Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kolorystyka. Urzekł mnie kształt naszyjnika lekko spiczasty na środku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu klękam przed Tobą...Robisz przepiękne rzeczy.....

    OdpowiedzUsuń
  5. ależ sreberka!!!! mnóstwo! kocham oglądać Twoje dzieła, są rewelacyjne i takie Twoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy komplecik, a jaki apetyczny! ;)

    OdpowiedzUsuń